Live Traffic Stats

Friday, December 11, 2015

Kekuatan dalam diri

Assalamualaikum w.b.t


Sudah lama aku menyepikan ..
Malah berbagai perkara yang telah berlaku dalam hidup aku..
Aku tidak tahu kenapa aku jadi macam ni ..
Aku rasa hidup ini sangat asing bagiku ..

Seolah-olah aku tak kenal siapa diri aku yang sebenarnya..
T_T
Tak tahu macam mana nak ungkapkan ..
Kehidupan aku memang penuh dengan kesedihan ..

Kadang aku berasa cemburu dengan orang lain..
teringin sekai aku ingin jadi macam orang lain..
Bersama-sama dengan orang yang tersayang..
Dan berkongsi masalah bersama-sama..

Kenapa ea ?

Kadang" aku dah penat menangis..
Hanya air mata itulah selalu mengairi dipipiku..
Dengan kisah yang selalu memeritkan ..
Bagi aku ..

Kadang aku rasa ingin lari daripada semua orang ..
Kerana aku rasa dengan cara macam tu..
Aku dapat melupakan orang yang begitu banyak..
Melukakan insan yang lemah seperti aku..

Malah aku ingin berterima kasih kepada orang..
Yang telah banyak bagi aku kekuatan .
Untuk meneruskan kehidupan ini..
Katanya "suatu hari nanti kebahagiaan itu akan datang juga"

*Aku selalu berpegang pada kata" itu..



                                                                        {berharap senyuman itu akan kekal)



No comments: